Aplicațiile mobile își mențin popularitatea în 2018

    Show all

    Aplicațiile mobile își mențin popularitatea în 2018

    Dacă statisticile se vor ține de cuvânt, atunci peste 60% din userii care vor citi acest articol o vor face de pe un smartphone. Când ai pășit ultima oară într-o cafenea fără să fi fost întâmpinat de un peisaj cu cel puțin 3-4 clienți afundați în lumina albastră a ecranului de mobil? Dominația mobilă continuă să își crească imperiul, asimilând din ce în ce mai multe branduri care îi recunosc puterea. În ultimii ani, aplicațiile mobile au devenit apendici la fel de importanți pentru un brand precum touchscreen-ul pentru tabletă.

    In anul 2009, Apple a conceput sloganul “there’s an app for that,” și la scurt timp, profeția s-a îndeplinit. Numărul în continuă creștere a utilizatorilor de mobil demonstrează importanța aplicațiilor mobile în vederea elaborării unor strategii de marketing moderne, atractive și la curent cu schimbările din domeniul online. Singurul mod prin care un antreprenor poate controla ritmul alert evolutiv al Internetul este să i se supună. Astfel, noi am adunat o listă cu actualele trenduri de mobile marketing pentru 2018:

    1. Începând cu 2017, Samsung a fost cel mai important producător de telefoane (cu o cotă de 22,8%), urmat de Apple și Huawei (International Data Corporation)
      Acest rezultat Samsung nu trebuie desconsiderat în fața omniprezenței Apple. Pentru asigurarea succesului unui site, experiența de pe mobil trebuie optimizată atât pentru Iphone cât și pentru alte mobile devices.
    2. 48% din mileniali vizionează clipuri video exclusiv pe dispozitivul mobil. (Businessofapps)
      Generația Milennials este atât de angrenată în viteza erei IT încât preferă obținerea de informații cât mai concis, eficient și memorabil: într-un cuvânt, video. Din acest motiv, creatorii de mobile apps trebuie să țină cont de popularitatea videourilor pentru această categorie demografică.
    3. Până în 2019, este de așteptat ca mobile advertising să reprezinte 72% din totalul cheltuielilor de marketing digital din S.U.A. (MarketingLand)
      Viitorul e mobil, atât ca viteză cât și ca tehnologie. Observăm că din ce în ce mai multe dispozitive populare cândva au ajuns perimate, iar investiția în astfel de dispozitive nu e doar riscantă ci și ilogică.
    4. Aplicațiile mobile reprezintă un procentaj de 89% din timpul petrecut pe mobil, iar restul de 11% e alocat site-urilor web. (Smart Insights)
      Aplicațiile mobile își demonstrează utilitatea în urma acestor sondaje. Sunt concepute exact pentru a eficientiza timpul petrecut pe mobil, ceea ce îi încurajează pe utilizatorii de mobil să folosească și mai mult smartphone-ul.
    5. Peste 50% dintre utilizatorii de smartphone își verifică smartphone-ul imediat ce s-au trezit. (Express Pigeon)
      Acele scene de film în care protagoniștii trag draperiile imediat după trezire vor fi curând înlocuite de scene în care ambii protagoniștii încep ziua cu doza necesară de ”mobile time”.
    6. 71% dintre antreprenori consideră că marketingul pe mobil este esențial pentru afacerea lor. (Saleforce)
      Întrucât utilizarea datelor mobile este în continuă creștere, în același mod se intensifică și dependența de tool-urile mobile, mai ales de aplicații. Astfel, o strategie de marketing care să includă componenta smartphone nu poate fi decât benefică pentru business-ul în cauză.
    7. 91% dintre utilizatorii mobili spun că accesul la conținut este foarte important. (Impactbnd)
      Din acest motiv, experiența trebuie optimizată pentru utilizatorii smart phone iar considerente cum ar fi mărimea fontului, touchscreen-ul, rezoluția vor fi luate în considerare pentru a asigura o tranziție cât mai lină a brandului de pe desktop pe mobil.
      Prin urmare, orice urmă de îndoială vis-a-vis de viitorul aplicațiilor mobile a fost îndepărtată. Mobile apps nu au de gând să plece nicăieri, din contră. Pentru a nu pierde în fața competitorilor, brandul tău trebuie optimizat pe mobil, asigurându-te că acesta bifează toate nevoile clienților de pe smartphone.